Sivaráma Swami előadása a Telekom ügyfélélmény programján

2013 októberében Sivaráma Swami, a Magyarországi Krisna-tudatú Hívők Közösségének (MKTHK) vezető lelkésze a Magyar Telekom felkérésére részt vett a vállalat belső, kommunikációs képzésén, amely az ügyfélélmény kérdéskörét célozta meg. A konferencia egyik előzménye, hogy az MKTHK 2 esztendővel ezelőtt részt vett a nemzetközi reklám- és marketingkonferencián, ahol felmerült az igény, hogy különféle felekezetek és képviselőik meséljenek az emberekkel való kapcsolattartásról prédikációs tevékenységükön keresztül.

Sivaráma Mahárádzsa mintegy 40 éve vaisnava, Krisna-hívő lelkész, az indiai védikus kultúra követője és példás képviselője. Sríla Prabhupáda személyes tanítványa, aki a Krisna-tudat Nemzetközi Szervezetének megalapításával elérte, hogy az ősi védikus tudásanyag Indán kívül is elérhető legyen az emberek számára.

Sivaráma Swami lelkészi munkája során több tízezer embernek segített különféle problémáiban, személyes vagy éppen egészen általános nehézségében. Általában a hétköznapi gondoktól az élet fajsúlyosabb, metafizikai kérdései felé tereli a kérdezőket azért, hogy az emberek az élet végső céljával foglalkozzanak és egy valóban elégedett, boldog életet élhessenek. Ez idő alatt szakértőjévé vált az emberekkel való kapcsolattartásnak.

Előadásában a szervezet dolgozóinak arról mesélt, hogy miként lehetséges a kérdezőt, a segítségre szoruló félt a középpontba helyezni és miként tudunk az embereknek többet és többet nyújtani szolgálatunk során egy őszinte, szeretetetteljes nézőponttal[MM1] . Az odaadó mentalitás hosszú távon nem csak az ügyfél, hanem a segítő fél és a vállalat érdeke is. Kommunikációnk során éppen mások önzetlen szolgálata lesz a kapcsolat. Beszédében Krisna-völgy megalakulásán, történetén és fejlődésén keresztül mutatta be, hogyan lehet egyre több érdeklődőt, turistát, ügyfelet vendégül látni. Krisna-völgy ma 30 ezer turistát vonz évente és számuk egyre nő, a látogatók 20 %-a az első élmény után évről–évre visszalátogat a szent helyre. A zarándokokat és utazókat a 20 éve alakult völgy 2013-tól új, többfunkciós recepcióépülettel fogadja.

Az előadó a jövőben is örömmel fogad előadásra felkéréseket. Erről érdeklődni itt lehet: sajto@krisna.hu

Az előadás hanganyaga itt érhető el: http://www.sivaramaswami.com/hu/2013/09/30/beszed-a-telekomnal/

  • Mit kell tudni a Bhagavad-gítáról? (1)
  • Cimkék: